شهرداری بومهن
1400/06/16 سرپرست شهرداری بومهن:نظارت بر ساخت و سازها در شهر بومهن تشدید میشود
سرپرست شهرداری بومهن:نظارت بر ساخت و سازها در شهر بومهن تشدید میشود


الماسی سرپرست شهرداری بومهن ضمن حضور در محل وقوع تخلفات ساختمانی و نظارت مستقیم و بازدید میدانی از نحوه جلوگیری از ساخت و سازهای در حریم شهر بومهن گفت: در راستای صیانت از حقوق شهر و شهرداری نظارت بر ساخت و سازهای شهر بومهن تشدید می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن ، الماسی با تاکید بر افزایش نظارت دقیق و مستمر بر ساخت و سازها، اظهار کرد: در این راستا و جهت جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی با نظارت و لزوم جلوگیری از هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز و تضییع حقوق شهر و شهرداری، با جدیت تمام تمهیدات و برنامه‌ریزی لازم در این خصوص انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه نظارت بر ساخت و ساز غیرمجاز لازمه حفظ کالبد شهری است، گفت: کنترل کیفیت ساخت و سازها باید به صورت جدی مورد بازدید ماموران کنترل ساختمانی قرار گیرد و با هرگونه کوتاهی و قصور ماموران شهرداری در این زمینه برخورد خواهد شد.

 

سرپرست شهرداری بومهن تصریح کرد: از شهروندانی که قصد ساخت و ساز دارند ، تقاضا میشود طبق ضوابط و مقررات اقدام نمایند ، در غیر اینصورت مجموعه شهرداری در راستای جلوگیری از تخلفات ساختمانی از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

 

این مقام مسئول در پایان افزود : بر اساس قانون شهرداری‌ها از وظایف مدیریت شهری، مراقبت و نظارت بر تمامی اماکن و امور ساخت و سازها توسط ماموران شهرداری است و در صورت مشاهده و یا کسب گزارش تخلفات ساختمانی در محدوده شهر باید اقدامات لازم برای پیگیری و برخورد انجام دهد.

 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 443
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal