شهرداری بومهن
1400/06/16 جلسه هم اندیشی و تبادل نظر سرپرست شهرداری بومهن با مدیران واحدها برگزار شد
جلسه هم اندیشی و تبادل نظر سرپرست شهرداری بومهن با مدیران واحدها برگزار شد

بمنظور تبادل نظر و همچنین بررسی عملکرد یک ماه گذشته شهرداری و ارائه راهکارهای هر چه بیشتر در جهت برنامه ریزی برای حل مسائل و معضلات شهری، جلسه ای با حضور سرپرست شهرداری،مسئولین حراست،بازرسی ومدیران واحدهای این مجموعه در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد .

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن؛ حسن الماسی، ضمن تشکر از زحمات کلیه مدیران و پرسنل شهرداری عنوان کرد: اهمیت و جایگاه و نقش شهرداری به اندازه ای است که کمترین نقصان در ارائه خدمت به شهروندان، شهر را دچار مشکلات زیادی خواهد نمود، پس رضایت شهروندان باید در اولویت کاری شهرداری باشد .

 

وی ضمن تأکید بر تکریم ارباب رجوع، افزود: احترام به ارباب رجوع در واقع احترام به خودمان است و باید با کمک و راهنمایی آنها و گفتن حقیقت و واقعیت در جهت حل مشکل آنها تلاش کنیم.

 

سرپرست شهرداری بومهن از همه کارکنان خواست؛ تا با داشتن خلوص در کارها، داشتن احساس مسئولیت مشترک و وظیفه شناسی نهایت تلاش خود را بکنند تا در جایی که هستند بهترین باشند.

 

الماسی تأکید کرد: امیدوارم با همدلی، تعامل و همکاری، روزهای خوبی را برای شهر بومهن و شهروندان فهیم بومهنی رقم بزنیم.

 

گفتنی است در این جلسه مدیران واحدهای شهرداری ضمن ارائه گزارش عملکرد، به بیان مشکلات و مسائل مربوط به حیطه کاری و کم و کاستی های موجود در واحد خود پرداختند و پیشنهاداتی را نیز ارائه نمودند.

 
 
 
 
 

 

تعداد بازدید: 670
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal