شهرداری بومهن
1400/06/06 برگزاری دومین جلسه سرپرست شهرداری بومهن با پرسنل نظارت و کنترل ساختمانی
برگزاری دومین جلسه سرپرست شهرداری بومهن با پرسنل نظارت و کنترل ساختمانی

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن، دومین جلسه الماسی سرپرست شهرداری بومهن با مسئول و کارکنان واحد کنترل ساختمانی این شهرداری با حضور مدیران حراست، بازرسی و فنی و شهرسازی برگزار شد.

 

در این جلسه ابتدا مسئول واحد کنترل ساختمانی شهرداری بومهن با ارائه گزارشی، وضعیت عملکرد واحد مذکور در قبال جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز را به سمع و نظر حاضرین رساند. 

 

سپس سرپرست شهرداری بومهن ضمن تشکر از زحمات اکیپهای کنترل ساختمانی، بر تلاش مضاعف مجموعه شهرداری جهت صیانت از حقوق شهروندی تاکید کرد.

 

الماسی در خصوص جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز و مازاد بر پروانه ساختمانی وارد مرحله ی جدیدی خواهد شد .

 

سرپرست شهرداری بومهن تآکید کرد: واحد کنترل و نظارت ساختمانی شهرداری بومهن، بصورت شبانه روزی نظارت خود را بر نحوه ساخت و ساز در سطح شهر تشدید کرده است و با حمایت و مساعدتهای بیش از پیش نهادهای نظارتی این روند با دقت بیشتر صورت گرفته است.

 

الماسی در ادامه از دستگاههای نظارتی به جهت حمایت، قاطعیت و تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد؛ دغدغه شهرداری بومهن در خصوص مقابله و مبارزه با ساخت ساز غیرمجاز به حق است .

 

این مقام مسئول ادامه داد: هیچگونه اغماضی از طرف همکاران پذیرفته نخواهد شد و در مقابل از تلاش و کوشش همکاران واحد کنترل ساختمانی در راستای انجام وظایف محوله حمایت خواهد شد.

 
 
 
 
 
 
 

 

تعداد بازدید: 677
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal