شهرداری بومهن
1400/06/02 پیام سرپرست شهرداری بومهن به مناسبت فرارسیدن هفته دولت
پیام سرپرست شهرداری بومهن به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

سرپرست شهرداری بومهن با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن، حسن الماسی مفیدی، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح زیر می باشد:

 

هفته دولت نمادی یادگار از همدلی ، اتحاد ملت و دولت و وفاق برای سرافرازی،پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است و تداعی گر یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که الگوهای جاودانه خدمت صادقانه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند.

 

شهیدان رجایی و باهنر، تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند که مسئولان بایستی با الگو گیری از ویژگیهای انسانی،اخلاقی و رفتاری این شهیدان والا مقام در راه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی کوشا باشند.

 

هفته دولت فرصت مغتنمی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با راه و مرام شهیدان رجایی وبا هنر، افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را هدف گذاری کرده و اکنون که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از یک سو آماج شدید ترین و بی رحمانه ترین تحریم های استکبار جهانی قرار گرفته و از طرفی با توجه به مظلومیت دولت در شرایط کنونی،تشریح و تبیین دستاوردهای شگرف و عظیم انقلاب اسلامی و دولت تدبیر و امید و خدمتگذاری بی منت به مردم شریف لازم و ضروری است و بایستی با وحدت،همدلی،تدبیر زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون در" سال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" فراهم گردد و همچنین در شرایط بحرانی بیماری کرونا با همکاری دولت ومردم روحیه امید و نشاط در جامعه گسترش یابد.

 

اینجانب ضمن تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت " شهیدان رجایی و باهنر" فرارسیدن هفته دولت را به کارکنان و کارگزاران دولت تبریک عرض کرده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) و ادامه راه شهدای دولت در نیل به پیشرفت و سرافرازی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

امید است با شفافیت هرچه بیشتر در راستای پاسخگویی به مردم شریف شهرستان پردیس و شهر بومهن در جهت کار آمدی و پیشرفت کارگزارن دولت و نظام، گام های استواری برداریم.

 
 

حسن الماسی مفیدی

سرپرست شهرداری بومهن

 
تعداد بازدید: 628
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal