شهرداری بومهن
1400/03/24 بیانات مهم رهبر انقلاب درباره انتخابات 1400 و حضور پرشور مردم
بیانات مهم رهبر انقلاب درباره انتخابات 1400 و حضور پرشور مردم

رهبر انقلاب فرمودند: علاج دردهای مزمن کشور در پرشور انتخابات و حضور عمومی مردم و انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.

 

رهبر انقلاب دربخشی از بیاناتشان فرمودند: انتخابات در کشور ما یک فرصت بسیار بزرگ است و نباید از دست داد. مخالفین جمهوری اسلامی نمی خواهند از این فرصت استفاده شود. این یک امکان برای ملت است. یک ظرفیت بزرگ برای پیشرفت کشور است. شور انقلابی مردم را نشان می دهد وقتی مدرم در انتخابات شرکت کنند و شور خود را نشان دهند موجب امنیت کشور و پس زدن طمع دشمن می شود. هرچه انتخابات پرشورتر و با اقبال عمومی مردم بیشتر همراه شود اثرات و منافعش برای کشور و مردم بیشتر خواهد بود.

 

ایشان تاکید کردند: دشمن این را نمی خواهد لذا نزدیک انتخابات که می شود شروع می کنند می گویند آزادی نیست، گاهی می گویند مهندسی است و ...برای اینکه مردم را دلسرد کنند. حقیقت این است که انتخابات برای کشور یک افتخار و فرصت است یک ذخیره و امکان است که اگر شرکت پرشور مردم باید به آینده کشور کمک می کند. اگر این شرکت پرشور با انتخاب درست همراه شود که نیروی کارآمد و باایمان و پرانگیزه و علاقمند به کار انتخاب شود نور علی نور است و آینده کشور را تضمین خواهد کرد.

 

رهبر انقلاب فرمودند: علاج دردهای مزمن کشور در پرشور انتخابات و حضور عمومی مردم و انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.

تعداد بازدید: 642
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal