شهرداری بومهن
1400/02/14 جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری بومهن برگزار شد
جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری بومهن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن، با توجه به هشدار سازمان هواشناسی در رابطه با بارش باران های نسبتآ شدید و آبگرفتگی معابر شهری، شهردار بومهن تشکیل فوری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری را خواستار شد.

 

در پی این پیام، ستاد مدیریت بحران شهرداری بومهن، برای هماهنگی و آمادگی هر چه بیشتر اعضای این ستاد به منظور پیشگیری و مقابله با بحران و حوادث احتمالی تشکیل جلسه داد.

 

در قسمتی از پیام موسوی شهردار بومهن آمده است، حضور همه مدیران در حوزه مدیریت تا پایان شرایط موجود ضروریست.

 

در ادامه این پیام شهردار بومهن تآکید کرد: همه مدیران عضو ستاد مدیریت بحران موظف هستند با تمام توان آمادگی کامل داشته باشند تا ضمن پیشگیری در صورت وقوع حادثه برای خدمات دهی فوری وارد عمل شوند.

 

شهردار بومهن، با تأکید بر اینکه تمام امکانات شهرداری باید برای مقابله با حوادث احتمالی بسیج شود، برنامه ریزی و استفاده صحیح از امکانات و نیروها را خواستار شد.

 

سپس ستاد مدیریت بحران شهرداری بومهن به فوریت تشکیل جلسه داده و در جریان  این جلسه اعضای ستاد مدیریت بحران، گزارشی از اقدامات و پیش بینی های خود برای مقابله با حوادث احتمالی را بیان نمودند.  

 

جمع آوری و هدایت آبهای سطحی در سطح معابر این شهر، پاکسازی پلها و آبراهای موجود مورد تآکید اعضا ستاد بود.

 
مدیریت بحران شهرداری بومهن،آمادگی خود را جهت خدمات رسانی به شهروندان گرامی در صورت وقوع هرگونه حادثه اعلام نموده و سامانه 137 این شهرداری آماده دریافت هر گونه پیشنهاد، انتقاد و گزارش از جانب شهروندان عزیز می باشد.
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 660
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal