شهرداری بومهن
1400/02/13 پیام تسلیت شهردار بومهن به مناسبت ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) و گرامیداشت لیالی پرفیض قدر
پیام تسلیت شهردار بومهن به مناسبت ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) و گرامیداشت لیالی پرفیض قدر

در آستانه فرا رسیدن بیست ویکم رمضان 1442هجری قمری، سالروز شهادت اولین شهید محراب مولی الموحدین حضرت علی (ع) و در دومین شب از شب های قدر،شهردار بومهن با صدور پیامی،سالروز شهادت آن امام همام را به عموم شیعیان و شهروندان بومهن تسلیت گفته و برای مومنین خداجوی ، از درگاه خداوند متعال طلب آمرزش و قبولی عبادات در شبهای عزیز قدر را نمود.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مولای متقیان امام علی (ع) ، فرزند کعبه ، نخستین شهید محراب و حقیقتی بزرگ به درخشندگی خورشید است.

 

مولی الموحدین علی بن ابیطالب(ع)، مظهر عدالت و مردانگی و حماسه آفرینی است که ملائک آسمانی بر دستان توانایش در خیبر و خندق و بدر و حنین بوسه می زنند .

 

ایام شهادت جانسوز مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب (ع)، مقارن است با دومین شب از لیالی پر برکت قدر که مشتاقان لقاء محبوب را به خود می خواند تا با احیاء این شب ناب ترین و زلال ترین صحنه نیایش انسان در مقام بندگی را به نمایش بگذارند .

 

اینک که در شب های پر برکت قدر قرار داریم، خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره گیری از معنویات خوان گسترده الهی را نصیب ما فرموده و با یاد بزرگ مرد تاریخ بشریت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، زیر باران رحمت "لیله القدر" می ایستیم تا جان هایمان تطهیر شود تا شاید به مضمون قدر که می گویند از هزار ماه برتر است دست یابیم، گرچه ما را بر عظمت و شناسایی آن راهی نیست.

 

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خدا جوی ایران اسلامی،بویژه شهروندان عزیز شهر بومهن ، توفیق درک فیوضات بیکران شب قدر را از خداوند تبارک و تعالی برایتان مسئلت دارم و ایام مصیبت شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت خواهان جهان حضرت علی (ع)را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف،مقام معظم رهبری و ملت حقیقت جوی میهن و شهروندان عزیز تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

 

با آرزوی توفیق درک فیض شب های قدر

حسیـن موسـوی

شهـرداربومهـن

 
تعداد بازدید: 669
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal