شهرداری بومهن
1400/02/01 بازدید شهردار بومهن از طرح جمع آوری دستفروشان سطح شهر
بازدید شهردار بومهن از طرح جمع آوری دستفروشان سطح شهر

موسوی شهردار بومهن به منظور ارزیابی اجرای طرح ضربتی انضباط شهری و جمع آوری بساط گستران و دستفروشان سطح شهر که با هدف جلوگیری از اپیدمی ویروس کرونا و برقراری امنیت و انضباط اجتماعی صورت گرفته است، از وضعیت سد معبر بلوارها و خیابانهای اصلی شهر بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن ، موسوی در جریان این بازدید بیان داشت: طی تمهیدات اتخاذ شده و به منظور حفظ سلامت شهروندان، جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در جامعه و ضرورت پیشگیری از شکل گیری تجمعات در سطح شهر، فعالیت تمامی دستفروشان و فروشندگان سیار در سطح شهر ممنوع است و در همین راستا طرح ضربتی رفع سد معبر و جمع آوری دستفروشان و بساط گستران با جدیت پیگیری می شود.

 

موسوی  افزود: این طرح با همکاری انضباط شهری شهرداری، گشت‌های نظارتی و بعضا نیروهای انتظامی اجرایی می شود که با توجه به اهمیت موضوع جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس، با ممانعت از فعالیت بساط گستران بدون هیچ اغماضی با خاطیان برخورد میشود.

 

شهردار بومهن همکاری و مشارکت شهروندان را در مهار بیماری کرونا لازم دانست و لازمه آنرا جلوگیری از هرگونه ازدحام و تجمع برشمرد و تآکید کرد  : شهرداری  به هیچ وجه مخالف تأمین معیشت خانوارها و قطع درآمد دستفروشان نیست اما در شرایطی که حفظ جان و سلامتی شهروندان در میان باشد هرگونه مسامحه ای به منزله جفا در حق شهروندان است.

 

لذا از تمامی کسبه، بازاریان و دستفروشان خواهشمندیم جهت توقف شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از شکل گیری یک فاجعه‌ جبران ناپذیر، همکاری های لازم را در این خصوص داشته باشند.

 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 658
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal