شهرداری بومهن
1400/01/16 برگزاری اولین جلسه شهردار و مدیران شهرداری بومهن در سال 1400
برگزاری اولین جلسه شهردار و مدیران شهرداری بومهن در سال 1400

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن، صبح امروز جلسه شورای اداری شهرداری بومهن، با حضور شهردار و مدیران کلیه واحدهای شهرداری، به منظور رسیدگی و بررسی پیشرفت امور هریک از واحدها و بحث و تبادل نظر در جهت رفع موانع و مشکلات موجود برگزار گردید.

 

 در این جلسه حسین موسوی، شهردار بومهن با تبریک سال نو و تقدیر از تلاش های مدیران و کارکنان شهرداری در سال گذشته اظهار داشت : شهرداری بومهن امسال با برنامه بوده و بصورت کارشناسی شده ، فعالیت های مختلف عمرانی ، فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی خود را در جهت توسعه و پیشرفت بومهن دنبال خواهد کرد.

 

شهردار بومهن در ادامه از زحمات و توانمندی کلیه مدیران واحدها و پرسنل شهرداری تشکر نموده و خدمت به مردم را وظیفه دانست و افزود: هدف ما خدمتگزاری و رضایتمندی شهروندان است و در این راه از آنچه در توان داریم دریغ نخواهیم کرد.

 

حسین موسوی نقشه راه ما در سال جدید ؛ پیگیری بیش از پیش فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری خواهد بود و شهرداری بومهن به نوبه خویش تمام تلاش خود را در جهت تحقق منویات معظم له به کار خواهد بست.

 

در ادامه این جلسه هریک از مدیران واحدها نیز به ارائه گزارشی از عملکرد واحد مربوطه پرداخته و مشکلات پیرامون را بیان و به بحث و بررسی در خصوص حل مشکلات پرداختند.

 

 در پایان این جلسه شهردار بومهن با اشاره به بودجه پیش بینی شده امسال شهرداری ، از تمام مدیران و کارکنان شهرداری دعوت کرد تا ضمن افزایش همت و تلاش خود در سال جدید برای خدمت رسانی بیشتر به مردم ، کوشش کنند تا تمام فعالیتهای خود را طبق برنامه های کارشناسی شده موجود پیش برده و با به کارگیری تمام ظرفیت ها ؛ وظایف محوله ی خود را با قدرت انجام دهند و از هر گونه سستی و کم کاری در این زمینه پرهیز نمایند.

 

همچنین مقررگردید هر یک از واحدهای مربوطه در حیطه کاری خویش، جهت بهبود و پیشرفت هر چه بهتر امور شهرداری و رفع مشکلات پیش و رو ظرف مدت زمان کوتاهی با ارائه راه حل و پیشنهادات مناسب نسبت به رفع موانع و مشکلات تصمیم گیری و اقدم نمایند.

 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 1126
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal