شهرداری بومهن
1399/10/20 مراسم تودیع و معارفه بخشدار بومهن برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه بخشدار بومهن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن، جلسه تکریم و معارفه بخشدار شهر بومهن به ریاست رضایی فرماندار شهرستان پردیس برگزار شد.

 

در این جلسه که با حضور فرماندار و معاونین ایشان ، شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر بومهن و دهیاران در سالن جلسات بخشداری برگزار شد، از زحمات رضا خدادادی بخشدار تقدیر و سیاوش نوری به عنوان بخشدار جدید معارفه شد.

 

فرماندار شهرستان پردیس طی این جلسه، با اشاره به این که مسئولیت امانت است، افزود: برای امنیت کشور و حفظ میزهای مسئولیت با هدف خدمتگزاری به مردم، شهدای زیادی تقدیم انقلاب و نظام شده است و این یک حقیقت است که تمام مسئولین نظام در هر مرتبه جایگاهی مدیون شهداء، ایثارگران و صبر و استقامت پدران و مادران شهداء هستند.

 

وی ضمن بیان این که باید مدیریت را نه غنیمت و طعمه، بلکه فرصتی برای خدمت به مردم در نظر بگیریم، خواستار اهتمام مدیران در زمان قبول مسئولیت جهت خدمت به مردم شد.

 

رضایی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات خدادادی بخشدار سابق در طول شش سال و نیم گذشته که تصدی این مسئولیت را بر عهده داشت ، برای نوری بخشدار جدید آرزوی موفقیت کرد.

 

در این جلسه موسوی شهردار بومهن نیز، با اشاره به این که در جمهوری اسلامی فرصت های برابر برای پیشرفت و نشان دادن توانایی های مسئولین وجود دارد، مدیران نظام را از جنس خود مردم دانست و افزود: آقای خدادادی در مدتی که بنده بعنوان شهردار در کنار ایشان مشغول خدمت بودم حقیقتا یکی از مسئولین دلسوز و متدین بودند و در هر زمان که نیاز به حضور و همت مسئولین شهر بود ، وی از اولین افرادی بود که با حضور خود راهگشا و همراه مدیریت شهری بودند.

 

سپس رضا خدادادی ضمن تشکر از رهنمودها و حمایتهای فرمانداران سابق شهرستان پردیس، از رضایی فرماندار کنونی شهرستان بصورت ویژه قدردانی نمود و از همکاری و همراهی کلیه دستگاههای ذیربط شهر بومهن خصوصا دهیاران روستاهای این بخش کمال قدردانی و تقدیر نمود.

 

در پایان مجموعه شهرداری بومهن با اهدا لوح و تابلو فرش از زحمات خدادادی بخشدار سابق بومهن تقدیر نمود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 1981
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal