شهرداری بومهن
1399/10/09 پیام شهردار بومهن به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی
پیام شهردار بومهن به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی

حسین موسوی به مناسبت سالروز حماسه تاریخی 9 دی ، روز بصیرت و میثاق با ولایت، طی پیامی این روز را به مردم بصیر و ولایتمدار شهر بومهن تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

نهم دی ماه 1388 مظهر نفوذ ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت، زمان شناسی و عزتمندی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت بود.

 

خلق حماسه نهم دی، متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی است که در فضای پیچیده و برنامه ریزی شده دشمن خط بطلانی بر توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

 

مردم مسلمان ایران با درک شرایط حساس کشور راه خود را در بحبوبه هیاهوی ضد انقلاب و بزرگنمایی آن از سوی رسانه­ های خارجی پیدا کردند و با حضور خروشان و یکپارچه، قدرت و اقتدار الهی و ملی خود را به نمایش گذاردند.بی­گمان تداوم انقلاب اسلامی و تحقق آرمان­های آن در گذر زمان مشروط به تقویت ایمان، آگاهی، اتحاد و بصیرت است. حماسه نهم دی، حماسه همه مردم ایران در برابر توطئه دشمنان بود و این روز بزرگ متعلق به هیچ جریان سیاسی نیست که آن را دستاویز حمله به رقیب سیاسی خود قرار دهد و روز وحدت مردم برای حفظ تمامیت ارضی کشور و جمهوری اسلامی است.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی، توفیق روزافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تا رسیدن به آرمان های والای بنیانگذار کبیر انقلاب (ره)، تحت رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

 

حسین موسوی

شهردار بومهن

 

تعداد بازدید: 924
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal