شهرداری بومهن
1399/07/24 پیام تسلیت شهردار بومهن به مناسبت رحلت پیامبر اعظم (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)
پیام تسلیت شهردار بومهن به مناسبت رحلت پیامبر اعظم (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)

فرارسیدن سالروز رحلت جانگداز حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)، سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و ذریه بزرگوارش حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیه السلام بر تمامی مسلمانان و شیعیان جهان تسلیت باد.

 

در واپسین روزهای ماه صفر دلهای مسلمانان در سوگ رحلت جانسوز رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و شهادت دو ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت غرق اندوه و ماتم است.

 

پیامبر خاتم حضرت محمّد مصطفی( صلى الله علیه وآله )‏ رسولی که پیام آور نور و رستگاری، سرچشمه روشن حیات، سفیر هدایت و مکمل مکارم اخلاق بود و رسالت پر برکتش، مسیر زندگی انسان را از جهل و خرافه پرستی به سوی تفکر و تعقل و مهرورزی تغییر داد.

 

مسیری که به یمن خورشید تابناک نبوت و درخشش ستارگان پر فروغی از سلاله رسول خدا درآسمان امامت همواره بشریت را به سعادت و سلامت دنیا و آخرت رهنمون شده است.   

 

زندگانی پر بار کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام که با صبوری بی نظیر خویش عطر ایمان را در فضاى تنگ زیستن منتشرکرده و نهال نوپای اسلام را از گزند توطئه در امان نگاه داشتند و همچنین حضرت امام رضا علیه السلام فرمانروای مطلق دل های مشتاقان حریم طوس، که در خفقان حکومت ظلم و جور با برگزاری جلسات مناظره و مباحثه به ترویج احکام الهی و آموزه های قرآنی پرداخته و در نهایت با زهر کین دشمنان اسلام به شهادت رسیدند، هر دو زیباترین جلوه های ایثار را برای زنده نگه داشتن آزادگی و حفاظت از شان و عظمت اسلام به تصویر می کشند.

 

امامانی که پیروان راستینشان در ایام محرم و صفر و در این روزهای حزن انگیز بر حقانیت و مظلومیت آنان اشک ماتم می ریزند.

 

اینجانب ضمن عرض تسلیت به همه پیروان حق و راستی به ویژه مردم دین دار و ولایت مدار شهر بومهن از خداوند منان می خواهم، به برکت نام پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و اولاد طاهرینش و به قداست اشکهایی که در عزای آل طاها بر گونه های شیفتگان و شیعیان آنان جاری گشت، باران رحمت و مغفرت دنیوی و اخروی را بر تمامی مسلمانان جهان نازل گرداند.

 

حسین موسوی

شهردار بومهن


تعداد بازدید: 810
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal